utorok 22. júla 2014

Svadba:)

V piatok 27. júna 2014 som mala príležitosť a možnosť prvýkrát napiecť koláčiky, svadobnú tortu a pripraviť výslužku na svadbu pre veľmi sympatický manželský pár a ich hostí. Bola to pre mňa neskutočná pocta, že si vybrali práve moje koláčiky a som im za túto príležitosť nesmierne vďačná. Pozitívne ohlasy a spokojnosť mladomenželov len podčiarkli a znásobili moju radosť a rozhodla som sa, že sa s Vami taktiež podelím o zopár fotografii a inšpirácií ako si chutne, zdravo a zároveň esteticky vyzdobiť koláčikmi aj svoju svadbu:) 
Svadobná mrkvová torta s ovocím


Bezlepkové čokoládovo-kokosové košíčky s ríbezľami

Výslužka: čokoládové cookies s mandlami

Výslužkové balíčky: čokoládové cookies s mandlami
Makovec s ríbezľovým džemom a čokoládou, orechovníky, ovocné košíčky s pudingovým krémom,  výslužka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára