pondelok 24. februára 2014

Brownies cheesecake s malinovou šľahačkou


Inšpirácia: the hummingbird bakery


Brownies cheesecake s malinovou šľahačkou

Potrebujeme

brownies:
-100g horkej čokolády
-100g masla

-100g práškového cukru
-2 vajcia
-55g hladkej múky

cheesecake:
-300g krémového syra (Philadephia, Lučina)
-75g práškového cukru
-25g vanilkového cukru
-1 vajce

šľahačka:
-150ml šľahačkovej smotany
-20g práškového cukru
-80g mrazených malín

-čerstvé maliny na ozdobu

Postup

Predhrejeme si trúbu na 170°C a koláčovú formu s priemerom 24cm si vymažeme maslom a vysypeme hrubou múkou.
Na brownies rozpustíme vo vodnom kúpeli čokoládu a necháme ju vychladnúť. Do kuchynského robota dáme najprv šľahať zmäknuté maslo s cukrom, neskôr pridáme vajcia a nakoniec hladkú múku. Na záver prilejeme čokoládu a necháme celé premiešať. Čokoládovú zmes prelejeme do koláčovej formy a rovnomerne upravíme povrch.
Na cheesecake zmiešame spolu všetky ingrediencie a prelejeme na brownies vrstvu. Pečieme cca 30 minút. Po vybratí necháme úplne vychladnúť.
Na malinovú šľahačku si vyšľaháme šľahačkovú smotanu spolu s cukrom a rozmrazenými a odkvapkanými malinami. Potrieme ňou povrch koláča a ozdobíme malinami. Necháme stuhnúť v chladničke a podávame.

4 komentáre:

  1. Katka koláčik je úžasnýýýý. Robila som ho na grilovaciu párty a len sa po ňom zaprášilo. Naozaj super recept. Len si tam zabudla do brownies prísad napísať cukor, lebo v postupe máš napísané treba šľahať maslo s cukrom. Lenže kolľko? Ja som dala od oka cca 20g.
    Mia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Mia, ospravedlnujem sa za chybu a vypadok ingrediencie,dakujem za upozornenie a napravim:) velmi sa tesim ze ti kolacik chutil a si sikulka ze si si vedela sama prisposobit mnozstvo!:)

      Odstrániť
  2. Chcela by som sa opytat,ci do slahacky netreba pridat troska smetafixu,aby drzala slahacka? Aby sa mi to neroztieklo:) dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ja nedavam stuzovac do slahaciek nikdy a vzdy mi drzi, ale pokial si zvyknuta tak kludne daj:) ak vyslahas dobre slahacku a budes mat kolacik v chladnicke tak by sa roztekat nemala. Ale ked bolo vonku horuco tak som mala z vyslahanim dost problemy a vtedy by mi stuzovac pomohol, ale nemala som ho tak som si musela nejako inak poradit:) cize je ti na tebe

      Odstrániť